ImplantM2 Clinic w Poznaniu oferuje implanty stomatologiczne wysokiej jakości. Pozwalają one na powrót do normalnego funkcjonowania osobom, które z różnych powodów utraciły naturalne uzębienie. Implanty są niewielkimi śrubkami, które zastępują korzeń zęba. Implanty stanowią także „początek” rekonstrukcji zęba. Wypełnienie stanowi natomiast przymocowana do śrubki korona wykonana z porcelany.

Zanim podejmiemy decyzję o ich wstawieniu, zastanawiamy się nad ich bezpieczeństwem oraz wytrzymałością. Czy są na tyle trwałe, aby zrekompensować poniesione koszty? Zdaniem implantologów, są one nie tylko wygodne i trwałe, ale także zapewniają bezpieczeństwo.

Jak założyć implant?

Krok 1 – wizyta u stomatologa

W trakcie wizyty u stomatologa i towarzyszącej jej rozmowy dowiesz się, czy możesz poddać się zabiegowi. Lekarz zajmie się oceną Twoich potrzeb i wykluczy przeciwwskazania, które mogłoby stanąć Ci na przeszkodzie podczas wykonywania zabiegu.

Krok 2 – badania lekarskie

Każdy pacjent musi wcześniej przejść badania lekarskie. Dzięki temu ograniczone zostaje ryzyko pojawienia się niebezpieczeństw i zagrożeń, jakie mogłyby pojawić się przed i w trakcie zabiegu.

Krok 3 – wszczepienie implantów

Kiedy Pacjent jest przygotowany do zabiegu, nasz specjalista dokonuje wszczepienia implantu.

Częste pytania

Ile to trwa?

Nawet jeżeli założony zostaje jeden element, leczenie trwa kilka miesięcy. Jest to spowodowane tym, że wszczep potrzebuje czasu na zintegrowanie się z kością. Dzięki temu zyskujemy gwarancję jego wytrzymałości i bezpiecznego użytkowania. Odpowiednie umieszczenie wszczepu jest skomplikowane, dlatego wymaga niezwykłej precyzji.

Czy zabieg jest bolesny?

Przed zabiegiem pacjent otrzymuje znieczulenie miejscowe, w związku z czym nie odczuwa bólu.

Na czym polega zabieg?

Zabieg chirurgiczny polega na „wkręceniu” tytanowej śruby w kość szczęki bądź żuchwy. Następnym etapem jest uzupełnienie protetyczne. Takim uzupełnieniem, które zastępuje naturalny ząb, może być korona, licówka oraz łącznik.

Warto wiedzieć

• Łącznik – element ten przykręca się do górnej części implantu – części podbudowanej pod koronę.
  • Korona protetyczna – element mający kształt zęba, osadza się go na naturalnym zębie albo wszczepie.
  • Most – dwie lub kilka koron, które połączone ze sobą, pełnią rolę zębów.
  • Licówki – są to niezwykle cienkie płatki porcelany, które przykleja się z przodu zęba aby uzupełnić jego powierzchnię.