Straciłeś ząb? Może właśnie ekstrakcja jest przed Tobą? A może brakuje Ci kilku zębów? Twoja proteza nie leży stabilnie w jamie ustnej i stwarza problemy w codziennym użytkowaniu?

Implant jest doskonałym rozwiązaniem na te bolączki.

Z opinii naszych pacjentów, którzy zabieg implantacji mają już za sobą, wynika, że wszczepienie implantów jest minimalnie inwazyjne. Co więcej – wielu z nich twierdzi, że gdyby przekonali się o tym wcześniej, już dawno odbudowaliby swoje braki w uzębieniu.

Co to właściwie jest ten implant?

Sam implant to nic innego jak tytanowa śruba, która zastępuje korzeń zęba. Na niej może być osadzony łącznik wraz z koroną protetyczną.

Na rysunku przedstawiliśmy schemat implantu.

Jeśli myślisz o implantach to… przed Tobą tylko trzy kroki!

• Konsultacja z implantologiem, na której sprawdzone zostaną warunki kostne oraz przeprowadzony wywiad lekarski. Oceniona będzie możliwość wszepienia implantów w Twojej jamie ustnej.
  • Implantacja – czyli zabieg wszczepienia implantu - jest on całkowicie bezbolesny, wykonywany w znieczuleniu miejscowym.
  • Odbudowa protetyczna na implantach.

Najtrudniejszy pierwszy krok...

Obawiasz się bólu i boisz się wizyty u dentysty, ale szukasz możliwości odbudowy braków zębów? Szukasz sprawdzonego gabinetu gdzie będziesz mógł wszczepić implanty zębów w Poznaniu?

Zawsze najtrudniej jest zacząć, zrób pierwszy krok i pozwól nam pomóc.

Pytania i odpowiedzi

Założenie jednego implantu trwa około 20-30 minut.

Po implantacji następuje okres gojenia, integracji implantu z kością własną pacjenta.

W przypadku wszczepu w łuku górnym trwa on 6 miesięcy, na dole zaś 3 miesiące. Po tym czasie następuje odbudowa protetyczna.

Oczywiście! Dzięki zabiegom chirurgicznym, między innymi takim jak podnoszenie dna zatoki szczękowej (sinus lift) czy augmentacji wyrostka zębodołowego, może okazać się, że implantacja w Twoim przypadku także jest możliwa. Zapraszamy na konsultację, poznasz wszystkie szczegóły!

W porównaniu z poprzednim 15-leciem implanty mocno potaniały i stały się dostępne niemalże dla każdego. W tej chwili są niewiele droższe od innych uzupełnien protetycznych. Jest to rozwiązanie najbardziej fizjologiczne i nie niszczące własnych zebów.

W naszej klinice koszt takiej odbudowy zęba rozłozony jest na dwie raty.

Mamy także możliwość leczenia ratalnego poprzez naszego partnera – MediRaty.

Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu!

Statystycznie 97% implantów się przyjmuje. Istnieją czynniki ryzyka, które mogą się przyczynić do odrzucenia implantu. O tym wszystkim dowiesz się na konsultacji z implantologiem.

Dobrą wiadomością jest, że nawet w przypadku braku integracji implantu z kością, powtórne wszczepienie w tym samym miejscu najczęściej kończy się powodzeniem.

Trwałość implantów nie ma ograniczeń czasowych. Zależy ona w dużej mierze od warunków panujących w jamie ustnej oraz ogólnego stanu zdrowia pacjenta. Bardzo ważna jest odpowiednia higiena okolicy implantów, ponieważ chroniczna obecność płytki nazębnej może powodować stan zapalny okolicy wszczepu, a ten z kolei doprowadzić może do zaniku kości i utraty implantu.

Jak najbardziej wykonujemy ekstrakcję z natychmiastową implantacją, jednakże nie zawsze jest to możliwe i zależy od wielu czynników. Każdy przypadek jest inny, na konsultacji implantologicznej omawiamy i przedstawiamy wszystkie możliwości leczenia.

Implant jest najbardziej fizjologicznym uzupełnieniem braków zębów, nie wymaga szlifowania (czyli niszczenia) zębów własnych pacjenta – tak jak jest w przypadku mostu lub korony. Implanty mogą także dawać stabilizację protezy, która – kiedy źle trzyma się w jamie ustnej – utrudnia lub nawet wyklucza często jej użytkowanie.

Implanty mogą również zastąpić całkowicie protezę, co w ogromnym stopniu poprawia komfort życia pacjentom, szczególnie tym, którzy nie są w stanie zaadaptować się do protez ruchomych.